شرایط بازگرداندن کالا :

محصولات خریداری شده در صورت مخدوش نشدن بسته بندی و عدم رضایت مشتری از زمان خرید به مدت ۱۰ روز ضمانت بازگشت و عودت وجه پرداختی را دارا می باشند.

جزئیات بازگشت کالا توسط مشتری و سوالات متداول :

آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟

شما می توانید تا ۱۰ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده‌ باشند.
محصول دارای عیب و نقص باشد.
تاریخ انقضای محصول و یا مدت زمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد.
مشتری نظر خود را درباره خرید محصول عوض کرده باشد.

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

در صورت تغییر نظر مشتری درباره خرید کالا، محصول باید در بسته بندی اصلی خود قرار گرفته و پلمب بسته بندی باز نشده باشد.
محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.
محصول آسیب ندیده باشد.

بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟

فروشگاه اکباتان اسپرت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز نماید.

مراحل بازگشت کالا چیست؟

ابتدا با دفتر فروشگاه اکباتان اسپرت با شماره ۰۲۱-۴۴۶۳۶۴۱۶ تماس گرفته و یا مشکل خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی info@ekbatansport.com با ما درمیان بگذارید.
محصولات خریداری شده در صورت مخدوش نشدن بسته بندی و عدم رضایت مشتری از زمان خرید به مدت ۱۰ روز ضمانت بازگشت و عودت وجه پرداختی را دارا می باشند.
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا کارشناسان فروشگاه اکباتان اسپرت با شما تماس گرفته و برای دریافت کالا هماهنگی‌های لازم را انجام داده و یا راه‌های ارسال کالا به فروشگاه اکباتان اسپرت توسط مشتری را به شما معرفی خواهند کرد.
کارشناسان فروشگاه اکباتان اسپرت پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهند کرد.
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۲۴ ساعت کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد ، محصول به مشتری پس داده می‌شود.

روش ارسال کالا : 

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.سفارشات تهران در ساعت اداری همان روز و در شهرستان ها سفارشات با زمان تقریبی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری و با قابلیت رهگیری سفارش انجام خواهد شد.

همشهری های تهرانی، با انتخاب گزینه پیک موتوری  حداکثر تا ۵ ساعت می توانند سفارش خود را تحویل بگیرند. همچنین با انتخاب گزینه پیک موتوری فوری و پرداخت هزینه آن بصورت پس کرایه می توانند در اسرع وقت (معمولا زیر ۲ ساعت با توجه به طول مسیر) کالا خود را تحویل بگیرند.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن ۰۲۱-۴۴۶۳۶۴۱۶ یا ارسال پیام از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش اکباتان اسپرت اطلاع داده شود.

  •  در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست باربری هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به این آدرس مراجعه کنید:  سامانه رهگیری مرسولات پست
  • جهت پیگیری سفارش و اطلاع از وضعیت سفارش میتوانید از طریق پیامک و یا تماس تلفنی با ما استفاده نمایید.

شیوه پرداخت صورت حساب : 

اکباتان اسپرت در حال حاضر پرداخت وجه به سه صورت زیر امکانپذیر است؛

۱- اینترنتی از طریق درگاه پرداخت زرین‌پال و پی پال

در این روش پس از انجام ثبت سفارش، کاربر به درگاه پرداخت زرین‌پال هدایت شده و با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب عملیات پرداخت وجه را انجام می‌دهد. برای انتخاب این روش پرداخت لازم است در صفحه پرداخت، گزینه “پرداخت امن زرین پال یا PAY.IR” انتخاب گردد.لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران سایت می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳- کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.

۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

۲- واریز به شماره حساب/شبا/شماره‌کارت :

در این روش پس از ثبت سفارش، حداکثر ظرف مدت دو روز می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ به یکی از روش‌های «کارت‌به‌کارت» یا «واریز به شماره حساب»  اقدام کنید. سپس کد پیگیری تراکنش را به همراه شماره سفارش برای ما پیامک و یا به تلگرام یا بخش پشتیبانی اعلام فرمایید. عدم پرداخت شما در مدت ۲ دو روز پس از ثبت سفارش به منزله انصراف از خرید است. برای انتخاب این روش پرداخت لازم است در صفحه پرداخت، گزینه “” انتخاب گردد.

شماره کارت بانکی صاحب امتیاز سایت بنام وحید صیفی کار مربوط به بانک پاسارگاد می باشد.

۵۰۲۲-۲۹۱۰-۵۷۲۰-۳۹۳۵

۳-پرداخت همزمان با تحویل کالا :

این شیوه پرداخت مختص شهر تهران ( مناطق ۲۲ گانه ) است و مشتریان میتوانند  با ذکر ادرس دقیق و معرفی شخص تحویل گیرنده و کدپستی دقیق محل سکونت ،با انتخاب این گزینه هنگام تحویل گرفتن سفارش در محل تحویل انتخابی ، مبلغ فاکتور را بصورت نقدی یا با دستگاه پوز سیار پرداخت نمایند .